21. mars 2012

Nye blomsterpotter i ekte GDS - stil

Ja, pusleriene fortsetter. 
Og har jeg først fått en ide, så må den jo settes ut i livet. 
Om resultatet ikke alltid blir akkurat sånn som det så ut i hodet mitt, 
er jeg uansett fornøyd. 
Denne gangen var det noen tomme bokser som fikk gleden av å bli pyntet på. 

 

Ja som du ser, tre bokser i forskjellige størrelser. 
De ble først malt hvite, men siden jeg ikke hadde noen bokser med spraymaling hjemme, måtte jeg ta penselen i bruk. Og da ble ikke resultatet spesielt fint. 
Men jeg har jo kjøpt inn en stor boks med decoupage - lim, og mange fineservietter... 

 

Og slik ble resultatet. Fine og rosa.  

For dere som lyrer på hva GDS står for, så er det Gjør Det Selv.
 Hvorfor bruke engelske forkortelser når vi kan bruke norske?


Gotteriogsann


2 kommentarer:

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Å så vårlige fine farger :))
Decoupage er utrolig gøy, å så kommer resultatet liksom med en gang :))

Giveaway inne hos meg hviss du vil være med :)
Klem Heidi

Gotteriogsann sa...

Jeg er for nybegynner å regne fortsatt, men det er utrolig morsomt å sitte og leke med dette på kveldene. Serviettene skrukket seg litt, men det gjør ikke noe.
Øvelse gjør mester vet du.

Klem