23. januar 2012

Drømmer om Paris

Jeg har alltid hatt lyst til å reise til Paris. 
Turen har det ennå ikke blitt noe av. 
Men det er jo ikke noe galt i å drømme er det vel?
Nå deler jeg denne drømmen med min datter.

Nyte utsikten fra Eiffeltårnet,
lunsje på en gateafe.
Gå på oppdagelsesferd i gater, parker, torg og butikker.
Henge opp en kjærlighetslås på le pont des Arts. 
Besøke Notre Dame og 
Louvre, og vandre langs La Seine.
Bare nyte.

Imens drømmer jeg meg bort i disse flotte bildene.

Alle bildene er hentet fra google.

Hva er ditt drømme- reisemål?

Gotteriogsann Y


3 kommentarer:

spirea sa...

Så herlig å drømme seg vekk til Paris! :) Og jeg skjønner så godt hvorfor du gjør det! Selv er jeg frankofil, har hatt familie som har bodd lenge i Paris, og jeg elsker den byen. Virkelig digger den! Jeg håper du og din datter kommer dere dit - om ikke altfor lenge. Og i mellomtiden er drømmene gode å ha :) Selv drømmer jeg om en ny roundtrip i USA....eller tilbake til Afrika, som jeg også elsker.
Kos deg og se frem til alle drømmer som kan realiseres! klem

Gotteriogsann sa...

Jeg har alltid vært en drømmer, men denne drømmen er nok også av den som en gang vil bli innfridd. Og det gleder jeg meg til, selv om jeg ikke helt vet når det blir.

Klem

Desirée sa...

mmm ja sant Paris hadde vært tingen!? Godt vi kan drømme oss bort innimellom :)

Ha en fin tirsdagskveld!

Klem fra Desirée