22. oktober 2011

# 10: Lykke er...

...Å kunne more seg over lite! 

For alle liker vel å ha det morro, ikke sant?
Det gjør i alle fall jeg. Jeg liker å kjenne at jeg slapper av i mitt eget og andres selskap, og kan være meg selv med alt av tull og fjas som måtte ramle ut av meg... Og det er ikke lite når jeg er på rett humør...

I kveld var det barna som tok på seg klovnerollen, og underveis fikk jeg en utfordring:
"Mamma, si takpapp- veggpapp - gulvpapp - tapet!"
Det er jo ikke på vanskelig tenkte jeg og skulle vise hvor flink jeg var. Og i tillegg våget jeg meg på ett heftig tempo også.
Resultatet? Vel, det var ikke så lett å styre tunga riktig som jeg hadde håpet på. Selv stotret jeg fram "Takpapp - leggpapp - tultapp - potet!"
Men du så morsomt vi hadde det.

Ha en fortsatt god lørdagskveld!


Gotteriogsann Y

1 kommentar:

Praliner sa...

Hej och tack för din hälsning på min blogg! :-)
Hoppas att du får en härlig söndag! Kram Jackie