9. september 2010

Hverdagslydighet #4

Kursdagen kom og gikk... Men jeg dro ikke, ikke denne gangen. jeg tror jeg finner noen andre, som kan hjelpe oss med våre utfordringer, og gi svar på våre spørsmål. Aron og jeg hadde en fin treningsrunde her hjemme, mye morro, og han vil så veldig gjerne, bare glemmer seg litt i blant, men så er han fortsatt ung da.
I går (onsdag) ringte kursholderen meg for å høre om det var en grunn til at jeg ikke kom på tirsdag ( kan hende han har hørt om en viss klage i en viss mail jeg sendte...), og jeg svarer som sant var at jeg ikke er fornøyd med opplegget, og har andre jeg heller vil trene med. Noen som kan gi oss personlig veiledning, og trening med andre hunder, og da ikke bare andre retrievere. Da mente han plutselig at han synes jeg har en fin hund, og at jeg ikke må gi opp. Men det er er egentlig ikke det det er snakk om. I alle fall ikke fra mitt synspunkt. Jeg har bare heller valgt å gå videre, finner meg ett tilbud som er bedre. Jeg gir ikke opp hunden min på noen som helst måte, jeg har store planer, og de har jeg tenkt å fullføre.

Ingen kommentarer: